ברשת קיים מספר די גדול של אתרים שזמינים לגולשים המחפשים מערכות יחסים חדשות. כדי להתמודד עם תחרות, אתרים אלה חייבים להשתמש בכלים מתקדמים כדי לנתח ולשפר את הפעילות האתר. כיום רוב אתרי אהבה מציעים שירותים מתקדמים כדי לספק סטטיסטיקה של היכרויות ברשת. דבר הכי נפוץ, זה מונה צפיות של כרטיס אישי שזמין בכל האתר הכרויות מודרני. כל פעם שכרטיס אישי נצפה, המונה מתקדם באחד וכך אפשר למדוד פופולאריות של כרטיסים אישיים באתרי הכרויות.

באתרים ברשת אפשרות חיפוש היא המבוקשת ביותר. גולשים משתמשים בחיפושים אלו כדי למצוא פרופילים על פי תחומי העניין שלהם. הקריטריון של החיפוש יכול להיות גיל, מין, תחביבים או כל דבר אחר שרשום באתר. החיפוש מבצע על סמך מילות חיפוש שהוכנסו, ולכן ניתן פשוט לרשום משהו בתיבה ולחפש אנשים מתאימים. אתר טוב בדרך כלל מספק לגולשים אפשרויות חיפוש מתקדמות שונות שיעזרו להם למצוא התאמות גם בלי מילות חיפוש. אפשרויות סינון שונות עוזרות למיין את התוצאות בצורה עוד יותר טובה.

ניתוחים סטטיסטיים שונים נעשים על בסיס נתונים של המשתמשים באתרים כדי להבין את את התנהגות והרגלי גלישה של אנשים. לכן אתרי הכרויות מנסים להשתפר על סמך המספרים האלה ומצליחים להוסיף אופציות שימשיכו אליהם עוד יותר משתמשים. כמו כן, סקרים שונים מעשים כדי לדעת את דעת הקהל. פקטורים שונים, כגון חיפושים מבוקשים, תחביבים נפוצים וצורות תקשורת שונות עוברים ניתוח בסקרים האלה וכל זה כדי לעזור לאתרי אהבה לפתח את עצמם בצורה יותר טובה.

מומחים של סטטיסטיקה לאתרי היכרויות אומרים שתשאול לקוחות קיימים וניתוח חוות דעתם זאת הדרך הטובה ביותר כדי לשפר את פעילות של אתרי הכרויות באינטרנט. תשאולים אלו נעשים כדי לראות מה אחוזי ההצלחה של אתר הכרויות מסוים ומה מספר הפרופילים מזויפים או לא פעילים קיימים בו. כמובן שנעשות בדיקות אחרות, כמו למשל השפעות של תמונות שונות בפרופיל על סיכוי מציאת קשר חדש ודברים אחרים מהסוג הזה.

כתבות דומות: