היום ישנן הרבה חברות גדולות שמנהלות סקרים של אתרי הכרויות מובילים וכאשר דווקא חברות גדולות ורציניות מנהלות סקר שוק, יש בכך לא מעט יתרונות. הם לוקחים כמות די גדולה של אנשים ומבצעים עליהם סקר דעת קהל שאחרי זה עוזר לאתרי היכרויות לשפר את רמת השירות שלהם.

מי שמשלם עבור ביצוע הסקרים האלה, זה בדרך כלל חברות שמספקות שירותי היכרויות באינטרנט והן משתוקקות לדעת מה לקוחות פוטנציאליים חושבים עליהן. אם אתם בתור לקוחות החלטתם להשתתף בסקר שוק שכזה, חשוב שתתייחסו לזה ברצינות, כי הרבה חברות רציניות פועלות על פי דעת קהל ולכן מאוד חשוב לתת להם את הדעה האמיתית שלכם. לפעמים הסקרים האלה יכולים להיות טיפה ארוכים אבל חשוב להתרכז עד הסוף ולא לתת סתם תשובות כדי להתפטר מהסקר.

באינטרנט יש כמה אתרים שעושים סקר דעת קהל והם בדרך כלל פתוחים לכולם. ישנם אפילו אתרים שמשלמים למשתתפים שמעוניינים לתרום מזמנם ולהשתתף בסקר דעת קהל. תזכרו שאתרי מחקר הרציניים ביותר בדרך כלל מאוד עמוסים ולא מוכנים לקבל כל אחד ואחד שרוצה להרוויח כמה שקלים.

היום אפשר אפילו לבנות הכנסה לא רעה מהשתתפות בסקרים של חברות גדולות, אבל אתם צריכים להראות להם נכונות ורציניות, להשתתף בכמות גדולה של סקרים ולעונות על שאלות ברצינות רבה. אם אתם מחוברים לאינטרנט, אתם בקלות יכולים למצוא כמויות של חברות כאלה שגם עושות מחקר עבור אתי הכרויות שונים ומחכות לשמוע את הדעה שלכם על הנושא הזה.

כתבות דומות: